fredag 21 november 2014

Fredagsvackert


 
Hej Hopp Fredag!
 
Hoppas ni mår bra!
Det är ju verkligen inte dumt när helgen står för dörren...
 
Bara en dryg vecka kvar till advent och det är så mysigt med julens alla blommor som nu kommer hem.
 
Hur vackert är det inte med en enkel vit julros i en enkel lerkruka...
Dessa söta rustika lerkrukorna med lilla vågade kanten gillar jag mycket och fick följa med oss hem från utflykten förra helgen.
 



Förutom att pyssla med blommor, kransar och arrangemang har vi att göra att plocka upp varor idag (ja när har vi inte känns det som..!!)
 
Idag kom leverans från PB Home och påfyllning av Gerbera keramiken som brukar vara en uppskattad julklapp.
Härligt med snabb leverans från dem!
 
 
Marockanska lyktor som nu hittas i nätbutiken.
 
Liksom vackra läder anteckningsboken i vitt från PB Home...
 


 
Ikväll ska jag börja baka till mina kurser.
Sen blir det en del andra förberedelser i helgen inför dessa.
 
Jag tror denna helg kommer att flyga förbi fortare än fort.
 
Ha en riktigt skön dag!
 
Kram Mariette

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir alltid inspirerad av dina blomsterarrangemang. Nu skall jag sätta julblommor I en tom korg jag har! Eva