onsdag 29 oktober 2014

Nya slingor!


Hej på er!
 
En riktigt mulen och mörk dag har nu övergått till sol och ljus!
Härligt!
 
Idag morse vaknade jag med ont i halsen och en förkylning som lurar så därför försöker jag kurera mig med det jag brukar ta till, Echinacea Friggs. Brustabletter med torkad pressaft från röd solhatt.
Man har ju aldrig tid, eller lust!, att bli krasslig eller hur?!
 

 
En nyhet i nätbutiken.
Batterislinga med hjärtan.
Fin att bla lägga i en skål, i ett skåp, på en dukning, hänga på en spegel mm.
 
 
Och så lilla söta trådslingan Stjärna!
Helt lovely på en dukning eller en blomma...
För att bara nämna något av allt man kan ha den till.
 

 
Här har jag slingan ihop med Facett ljuskopp i färgen Phantom från Tine K Home.
 
 
Och så finns den i lager igen!
Slingan som sålde som smör när jag lade ut bild på blogg och instagram.
Ljusslinga tråd...
 
 
Idag har barnen åkt på äventyr till Danmark.
Roligt att det händer något för dem fast att jag absolut inte kan ta ledigt en sådan här vecka när det är galet mycket att stå i på olika många plan.
 
Nu ska jag fortsätta med gravsmyckning och plocka fram mera saker.
 
KRAM!

Inga kommentarer: