söndag 26 oktober 2014

Nu är vi igång!

 
Ny leverans av Enjoy Candles kom till butiken häromdagen.
Och ikväll när vi kom hem och det var mörkt så brann de så vackert där på lilla brickbordet tack vare timer funktionen som verkligen är grymt bra! Att komma hem till ljus som fladdrar och är 100% brandsäkert det är fint och välkomnande jag lovar!
 
 
Hej Vintertiden och riktiga hösten!
 
Idag har vi haft en mamma, mormor, dotter dag med shopping, fika och mys.
 
Vi har ägnat hela dagen åt julklappsinköp, nöjesshopping, farsdagsshopping och spanat på sånt som man kan tänkas vilja skriva ner på sin önskelista till tomten...


 
Det är inte ofta hon ställer upp på bild!
Men idag så fick jag henne att fastna, vår lilla spinnande sak vid namn Elsa...
 
 
Hon gillar helt klart pläden från Design By!
Den är riktigt gosigt mjuk tro mig!
 

 
Till hösttemat hör kottar, vide och stjärnor...
 
Dessa snygga servetter från Tine K Home kommer i nätbutiken under kvällen.
Gillar deras stora förpackningar av servetter.
 
Nu har jag "lite" kassar att packa upp här))!
 
OCH, jag har med mig nya Kepler boken hem som släpptes till försäljning i fredes.
Oh my vad jag längtat efter den fortsättningen sen jag stängde Sandmannen och bara ville läsa mera...
Vissa böcker kan man bara inte släppa...
 
Rysligt spännande och på min topplista över bästa mest spännande böckerna ever!
 
Trevlig kväll!

2 kommentarer:

UlricaA sa...

Den kommer med bokklubben nästa månad...ser oxå verkligen fram emot den, sandmannen var ju bara så fantastiskt bra!!!!

Ekenäsliv sa...

Go kväll!
De böckerna har jag inte läst.
Läste precis ut "Livet efter dig" himmel så jag grät..
O nu läser jag "I kroppen min" av Kristian Gidlund..
Ja, jag vet inte varför jag bara läser så sorgliga böcker. Ska kanske läsa något lite mer upplyftande sen ;-)
Men det där med människoröden fascinerar mig så, även om en del onekligen är onödigt tragiska.
Ha en fin kväll!
Kram Anna