måndag 13 oktober 2014

Julrusch i oktober och snyggelisnygga stjärnor!


 
Igår fotograferade jag de nya stjärnorna från House Doctor.
 
Så där enkelt fina som jag gillar allra bäst.
 
Dessa stjärnor ät lika snygga att bara ställa på ett skåp, ett bord, en hylla, som de är fina att hänga i fönstret. Och väldigt fint är det att hänga två eller tre stjärnor ihop på olika höjd, någon större och någon mindre.
Det är jag sugen på att göra hemma i år...
Ja om en månad är det ju nästan dags att hänga upp sin adventsbelysning! Så fort det går!
 


 
 
Idag har jag lite svårt att få in i huvudet att det är måndag eftersom jag var och jobbade igår. Rena rama julruschen blev det i nätbutiken över helgen och det är ju roligt.
 
Men, jag hann också baka en jättegod kaka igår.
Den ska ni så klart få receptet på också.
 
Nu ska jag snitta blommor, plocka upp rumsgranar och annat som gör vilken grå måndag som helst till en fest!
(och mer varor har vi också fått,-hjälp och hurra för alla dessa fina saker som väller in!)
 
Stjärnorna finns nu i nätbutiken.
Även den lilla ljusslingan (som är i princip slut i skrivande stund men fler är på ingång!)
 
Kram och god måndag!


Inga kommentarer: