lördag 18 oktober 2014

Bloggbesök avslutar en härlig vecka i butiken!

 
Hej Hopp!
 
Precis kommit hem från en skön joggingrunda i skogen så nu är energin och humöret på topp!
 
Det har varit en riktigt rolig vecka i butiken.
 
Många danskar i Knäred denna veckan och de gillar bla att köpa med sig mina dörrkransar hem till Danmark så jag har legat i och tillverkat vad jag hunnit, ihop med allt annat jag då pysslar med.
 
Igår fick vi två leveranser.
Lo-ika och Reunion Home.
Bla kom det sådana vackra marockanska fat som skymtar här under kransen...
 
 
Roligt roligt att många kommer för att de följer på instagram eller blogg och idag dök goa Jeanette upp som har en blogg som heter Källeboda Lantliv och vi har nog "känt varandra" genom den i kanske fem år...
 
Så det var riktigt kul att ses in real life!
 
Jeanette och jag.
 
 
Dessa vackra nya stjärnor Spike från House Doctor finns nu i nätbutiken.
Fina att både hänga upp eller lägga på en dukning.
Här syns de ihop med veckans storsäljare i butik/nätbutik, ljusslingan med de fina skimrande bollarna.
 
 
Nehej, dags att hinna något hemma denna lördag också!
 
Ha en fin en!
 
KRAM!

3 kommentarer:

Lenas trädgård sa...

HEJ, VILL BARA TACKA FÖR DE SÖTA MINILJUSSLINGORNA JAG FICK SNABBT LEVERERADE I IGÅR. SÅ FINA, TÄNKTE VISA DEM PÅ MIN BLOGG NÅN GÅNG. JAG KÖPTE BÅDE DE MED PYTTESMÅ LAMPOR O EN MED SMÅ "BOLLAR" VÄLDIGT FINA. OCH DEN VITA (MED BLÅ DEKOR) PORSLINSSKÄRBRÄDAN GÖR SIG VÄLDIGT BRA I VÅRT NYA VITA KÖK!
HA EN UNDERBAR HELG! lENA

Källeboda lantliv sa...

Hej ! Tack för ett härligt besök .. Jättekul att få träffa dig . Finare i verkligheten å så trevlig .. Väskan passade utmärkt i hallen ..
Din butik fin både ute å inne gav massor av inspiration ..
Ps .. Hälsa din lilla söta trevliga mamma ..
Trevlig helg !
Kram Jeanette

AnnaHelena sa...

Jättefin krans! Och vad den gör sig fint på det vackra fatet! Du är så duktig på att göra kransar!

kram // AH