tisdag 28 oktober 2014

Bilder från antiken!

 
Vilket väder det är denna höstlovsdag!
Perfekt för alla lediga!
 
Här jobbar vi dock på för fulla muggar.
 
Jag fick en önskan om jag inte kunde visa bilder från Antiken nere på gården och det gör jag ju ibland men inte jätteofta.
Jag har liksom lite svårt att hinna med allt.
När man tänker efter så förstår jag faktiskt inte hur vi hinner för vi har butiken "där inne" och butiken "där ute" och så nätbutiken som är en butik i sig med allt vad den kräver.
Men, det är väl för att man älskar och brinner och lever för sitt jobb som man hinner allt man hinner.
 
Hur som helst.
Här syns lite från vårt uthus.
 






 
Förutom alla prylar säljer vi förstås även möbler...
 
Och så hittar man vintage kläder...
 
 
Mestadels gamla kläder men även lite klänningar, jackor och blusar från min garderob som jag tröttnat på!
Som denna lilla svarta fuskpäls...
Här kan man fynda!
 

 
Eller kanske en fancy gammal hatt...
 
 
Ni ser att man kan botanisera där ute...
 
Och varför inte köpa gamla fina pepparkaksformar...
Perfekt till julbaket eller en dekoration eller krans?!




 Lampor och porslin av alla de sorter...
 
 
Detta var bara ett litet smakprov på allt som finns där ute...
 
När vi har öppet i butiken är det alltid öppet i antiken.
 
Önskar er en riktigt skön höstdag!
 
Kram Mariette

Inga kommentarer: