fredag 3 oktober 2014

Bara blommor...




I en blomsterbutik ryms det både sorg och glädje.
Begravningar, bröllop...
Allt som kommer med livet och det som ska hedras, sörjas eller firas.
Livet från början till slut.



Fullastad bil...

Hortensia och kål i snitt...

Hej denna fredag!

Ja idag bjuder jag er på blommor.

Vad livet vore torftigt utan dem...

Jag är så tacksam att jag får jobba med det jag älskar, på gott och ont ibland, men nästan nästan alltid på gott och med glädje.

Hoppas Ni känner helgglädje idag när det är fredag.

Ikväll ska äldsta barnet sova borta så då blir det bara jag och mina killar hemma...
Fredagsmysmaten blir en förrätt från TV programmet Halv åtta hos mig som visades denna veckan, getost i smördeg och sen blir det Kräftsoppa och grissini och förstås ett glas vitt.

Sånt där helgmysigt som sätter guldkant.

Önskar er en skön dag!

Kram från mig

PS; idag kom det stor påfyllning av långhåriga lammskinn, sittdynor.
Helt underbart fina.
Finns förstås både i butiken och webshoppen.

Inga kommentarer: