tisdag 23 september 2014

Solgul tisdag och kul på gång!

 
Hej Soliga Vackra Tisdag!
 
Vilken morgon det blev när höstens första frost kom.
Det var gnistrande vitt och dimma över dammen och nog var det kallt...
 
Men alltså det är sagolikt så fin naturen är när den visar sin vackra sida!
 
Igår var det halvstorm och mina krukor blåste omkull hemma och det var höstrusk all over!
Tom så att jag fick inspiration att baka frallor på kvällen! Och det var länge sedan.
Hade fått ett recept av en kund jag var tvungen att testa och så goda de blev!
Kommer här sen på bloggen.
 

 
Fint enkelt halsband med litet hjärta på sidan...
Finns med matchande armband (armband endast i butiken).
 

 
Långkofta och klänning.
Perfekt en solig höstdag.
 

Idag började jag morgonen med ett roligt möte på hotellet.
Mer information om det senare i veckan.
 


 
Lite nytt i nätbutiken.
 
Och åh vad jag blir glad av färg!
Som min gula klänning denna dag...
Favorit från Indiska.
 
Bild Instagram...
 
Morgondimma över dammen när höstens första frost kom...
 
Ha en kanondag och tack för att ni kikar in!
 
Vi ses!
 
KRAM!


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å så bra du passar i gult!
Riktigt uppiggande:)
Jag passar inte alls i det;-)
Spännande med mötet, då får vi läsa om det senare i veckan :-)
Kram Anna

Malin`s Diner sa...

Så vacker du är! Ser inte ut som en dag äldre än 30 år!

Kram kram

Anonym sa...

Underbar stämningsbild. Eva