söndag 7 september 2014

Så kan det gå...

 
Ett litet kvälls hej med en höstkrans.
 
 
Idag har jag faktiskt inte gjort många knop, vilket inte är min stil annars.
Jag sprang och ramlade innan idag och det tog liksom musten ur mig för denna dagen.
 
Jag springer flera gånger i veckan och jag har sprungit i några år men ramlat har jag nog bara gjort två gånger innan vad jag kommer ihåg.
 
Idag missade jag en rot som stack rakt upp där de rensat bort en massa sly och jag kom i full fart uppför en skogsstigsbacke och upp på en stenvall och där i svängen när jag hade en himla sats så kom något i vägen kan man säga vilket resulterade i att jag gjorde en bra volt och rasade ner för den steniga delen av backen igen...
 
Puh...
Ja, det kändes efter det fallet som att jag var väldigt glad att jag inte fick några brutna handleder eller ben för övrigt, bara jack i den ena handen, men hjälp så lätt det händer...
Det vet vi ju alla.
Man anar aldrig när olyckan kan vara framme.

 
Så efter det har jag inte gjort mycket mer än skött saker som ska fixas vid datorn.
 
Men nu har jag i alla fall en äppelpaj i ugnen.
Någon sade nämligen nyss "mamma jag är sååå sugen på äppelpaj..."
Och ja vad gör man inte för sina barn...haha...
 
Trevlig kväll!
 
Kram Mariette

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Men hu då... Så bra att det gick ok ändå!
Njut av pajen och en skön kväll nu!
Kram Anna