måndag 8 september 2014

När det skymmer...

 
...
 
 "Det är vackrast när det skymmer.
All den kärlek himlen rymmer
ligger samlad i ett dunkelt ljus
över jorden
över markens hus."
...
 
 
Pär Lagerkvist
 
 


 
 
Jag kan verkligen snöa in mig på saker jag tycker mycket om.
Som dessa ljusen.
Enjoy Candles.
LED, 100% äkta vax, handgjorda, naturtrogna, tre lampor i varje ljus, timer...
Ja alltså man måste se dem för att förstå precis hur vackra de är.
Så tacksamma att placera nästan precis var som helst...
 
När de står och skimrar nu om kvällarna hemma i vårt hus så bara njuter jag.
Finaste på länge.
 
Tro mig.
 
Kram!


2 kommentarer:

Lindas plats sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på mys på hög nivå
Ha en fin kväll
Kram Linda

AnnaHelena sa...

Haha! Ja, jag börjar faktiskt tro dig! :-) Det får nog bli några sådana i höst! SÅ fin miljö du har runt omkring dig! Rofyllt!

Kram // AH