lördag 13 september 2014

Moon House Doctor


 
Godkväll finaste!
 
 
Idag har det gått i 190 eller nåt liknande.
 
Efter jobbet som var en jätterolig dag som drog ut på tiden efter stängning, så var det som vanligt helghandla, hem och äta sen lunch och sen ut och springa (blir ingen runda imorgon, jag springer max tre dagar på raken om ni nu sitter där och tänker springer hon jämt?!!)
 
Sen var det lite jobb, fast jag slutat jobba, jo så är det som egen, och sen var jag ute och röjde på balkongen där vildvin och blåregn hotar ta över.
 
Seeen, en sen kvällsmat bestående av favoritfisksoppan och ett glas vitt vin och bra programmet Atleterna.
Så snyggt i huset de bor i också de där vältränade atleterna... Vill gäääärna se mer av det! Älskar bla tapeterna som syns där i rummen...
 
 
Ja i alla fall, riktigt gott med en kväll i soffan efter senaste helgernas trevliga bortakvällar varje helg.
 
 

 
Jo men just det, en liten make-over på det svarta skåpet hanns det också med!
 
Min David Ehrenstråhle fick sällskap av en fin ny tavla från House Doctor.
Moon.
 
Tycker den är så enkelt fin.
 
En ny Tine K kruka fick också följa med hem...
 
 
Texten på tavlan;
 
EVERYONE WANTS TO BE THE SUN THAT LIGHTS UP YOUR LIFE
BUT I´D RATHER BE YOUR MOON, SO I CAN SHINE ON YOU DURING
YOUR DARKEST HOUR WHEN YOUR SUN ISN´T AROUND
 
 
Passar mitt poetiska hjärta.
 
Kram!
 
Tavla min butik/nätbutik.


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Den där var fin... Har ett speciellt förhållande till månen med så...:-)
Snart börjar min förkylning släppa så jag kan få lite steg i benen. Säkert inte så många som du, men bra nog liksom Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var en fin text på tavlan, jag gillar texter som berör. Så var det idag när jag läste det öppna brevet som Ranelid skrivit till J Åkesson. Du verkar haft en superduperdag.
Kram,
Regina