lördag 27 september 2014

Lite Kalabalik och Mycket Love.


 
Hej Soliga Blåsiga Lördag!
 
 
Hoppas ni har en skön ledig dag!
I natt blåste det så mycket att det knappt gick att sova...
Murgröna och vildvin och annat slog mot fönsterrutor så det lät galet mycket...
Känns idag att skönhetssömnen inte infann sig, haha...
 
Idag ska jag i alla fall ut och springa efter jobbet och sen blir det lugnt...
Oj så skönt det ska bli.
Har man hus och familj har man ju aldrig brist på sysselsättning.
 
Ska laga god mat och dricka ett glas vin och kanske blir det ostbricka. Det var bara alltför länge sedan.
 
Jag har också lånat rysligt bra böcker på biblioteket som passar hösten ypperligt.
 
Det är höstmys deluxe att krypa upp i sängen med en riktigt bra bok och kolsvart mörker utanför.
 





Lite Kalabaliks smycken som är handgjorda i Istanbul och bär namn som bla Lite Love, Lite Mrs Brown och annat fint finns nu i min nätbutik.
 
Ringar från samma företag kommer in senare i höst.
 
Det är Lite Kalabalik och mycket Love!
 
Älskar dessa smycken och är så glad att de nu finns att köpa hos mig!
 
Ha den bästa av lördagar!
 
Kram!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så mysig den ser ut!
Här blir det med lugnt, efter en vecka som jag helst av allt vill glömma...
Ibland är det så.
Ha en fin fin lördag nu!
Kram Anna

Anki sa...

vart kommer pälsjackan från?

Tulipa sa...

Hej Anki!

Den kommer från Zara.

Med vänlig hälsning Mariette