fredag 19 september 2014

Lite bloggkärlek och lite sjalar!



 
 



 
Men hej igen!
 

En ooootroligt vacker fredag har vi idag och vi trodde nog att vi kanske skulle kunna ta det liiite lugnt här idag, få sitta en liiten stund i den goda solen på trappan på gården, men oh no, då kommer ännu ett lass med varor...
 
Ja, jag säger då det.
 
Roligt förstås men att plocka upp och prismärka tar bra mycket tid.
 
Innan jag snart åker hem och tar fredagsmys måste jag bara visa två sjalar jag lagt in i nätbutiken idag.
 
Jag älskar brunt denna höst och dessa sitter som en smäck både till brunt, grått, svart och jeans mm.
 
Idag bloggar Lotta Fyra Årstider om finaste bästa batteriljusen Enjoy Candles som vi säljer.
Kika in där, om ni inte redan gjort det förstås, och kolla så snyggt hon gjort med dem!
 
Som en kund sade idag när hon köpte sitt andra Enjoy ljus, dagen efter hon köpt sitt första..."Nu är jag fast!"
Man vill liksom bara ha fler av dem när man väl köpt och inser hur galet fina de är...
 
 
Snart blir det åka hem och fixa pizza med räkor, mozzarella, basilika...mmm...
 
Trevlig kväll!

1 kommentar:

Källeboda lantliv sa...

Hej du vackra inspirerande kvinna !
med din underbara lust å energi ...
har varit dålig på mitt bloggande sissta tiden , men kikar in nu ..

tänkte bara hör om du finns i butiken på lördagara framöver ?
jag å min vännina tänkte göra en utflykt å hälsa på i din butik , då vill jag träffa dig såklart ..
nu framöver innan det blir vinter å halt ..vi har inte bestämt helg ännu ..men jag hör av mig när vi gjort det ..
du måste självklrt vara där ..hi hi ..
kram fina Mariettte
hälsn
jeanette källebodalantliv