tisdag 2 september 2014

Klart man blir glad))!

 
Ja här står jag och ser glad ut!!
Haha...Och kan man vara annat när de fina sakerna bara väller in till butiken. Jag hinner liksom inte med.
Tre olika företag levererade åter igen idag! Och igår var det också tre och dagarna innan var det varor och hjälp vad vi jobbar...
Vissa av sakerna får jag hjärtklappning av för de är såna där "jag-måste-ha-själv-inredningssaker-och-jag-är-så-glad-att-jag-får-sälja-av-detta-fina-i-min-butik" såna saker.
Så är det.
Precis så!
Inte konstigt man blir saligt glad alltså.

 


 
Idag kom som bekant sommaren tillbaka på besök.
 
Det blev en härlig svettig joggingrunda nu ikväll så jag lär sova gott.
 
Lite nya smycken som kommit in i nätbutiken under dagen.
 
Trevlig kväll!
 
KRAM!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å måste vara som julafton mest hela tiden nu då;-) Så spännande att packa upp en massa fina saker:)
Skönt med en löparrunda! Jag får vackert hålla mig till soffan o kurera mig, hmmm.
H en fin kväll!
Kram Anna

AnnaHelena sa...

Vilken fin matchning med den gula koftan till den svarta klänningen! Superfint!
Kul med nya leveranser - jag håller med dig om att man får en "nytändning" när det gäller inomhuspyssel så här års!

Kram // AH

Anonym sa...

Åh vilken soffa ! Den vill jag ha :)