fredag 5 september 2014

Indiska it is!

 
Med famnen full av egenodlade äpplen och nyklippta solrosor.
 
God kväll!
 
VILKEN DAG det varit!
Bästa sommardagen åter igen!
 
Jag satt en liten stund i solen på eftermiddagen med näsan mot himlen och runt omkring mig rasslade gula löv ner från träden och for prasslande över uteplatsen i en virvlande soldans.
Bara underbart!
 
Annars har det varit jobb idag förstås, från morgon till kväll, jag bara stal mig en halvtimme mitt på dagen, sånt man kan göra när man är sin egen chef...haha...
 
Men jag tänkte komma med ett litet klädtips.
Här blandas det ju om allt möjligt som intresserar mig.
 
Förra helgen var vi iväg på lite shopping och ärligt, jag hittade ingenting!
Inget i klädväg som intresserade mig! Ja inte för att jag behövde så mycket eftersom jag shoppat nyss i Stockholm, men ändå...Det är ju kul att hitta lite nya kläder inför nya säsongen!
 


Innan vi skulle köra hemåt kom jag på att jag bara måste in på Indiska en runda.
Indiska är en härlig butik men ofta hittar jag inga kläder där. Jag går mest och pillar på alla muggar och sånt...
 
Men nu var där massor jag gillade!
Jag kan säga det blev en kasse med diverse kläder.
Bla denna klänningen. Så är ni på klädjakt, är mitt tips att kolla in på Indiska för där var så mycket snyggt just nu!
Tipselitips inför helgen alltså!
 



 
Fuchsiorna jag hade här har fått ge plats åt vita bollchrys vid trappan och genast blev det lite höstfräscht.
 
 
 
Bästa kvällen till Er!

5 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Snyggo! ��

Anonym sa...

Fantastiskt fin klänning! Och ett lika fint hus!

Mamma C sa...

Vet inte hur länge sedan det var som jag besökte Indiska. Din klänning var jättesnygg.
Kram Mamma C

AnnaHelena sa...

WOW, så fin klänning!
Jag älskar Indiska, och passar alltid på att besöka butiken när vi är i någon annan stad. Här där jag bor har vi inte Indiska. Jag gillar både deras kläder och deras porslin och inredningssortiment. Har köpt flera klänningar där i sommar, men nu blev jag sugen på att kika på deras höstkollektion...Får gå in på deras hemsida!

Kram // AH

Jenny sa...

Jag älskar Indiska! Mest för heminredningen, men ibland blir det något klädesplagg också. Ibland hittar jag absolut ingenting, ibland finns det massor ...

/Jenny