torsdag 25 september 2014

Höst i butiken

 
Dagens,
 
lite blandade bilder från min butik där det så klart råder höststämning.
En butik fullproppad med nya fina saker.
 
Och även om man ska njuta av här och nu så är det roligt att se framåt och längta lite.
 
Det dröjer faktiskt inte så länge nu tills doften av gran och mossa börjar sprida sig här inne. För innan det är dags för alla adventskransar och dekorationer som det ju dröjer lite längre till så är det förstås Allhelgona...
 

 
Men, först bara ren och skär höst!
 


 
Idag har jag bla plockat fram nya ljus.
Dessa doftar bara sååååå gott...
Oj oj oj...
Och de kommer förpackade i mysiga höstfärger.
 
 
Något jag är väldigt glad över är att det nu går att köpa av Västergårdens godsaker i vår lilla butik.
 
De har ju bara de snyggaste förpackningarna och innehållet är inte sämre. Tro mig!
Min favorit är Tiramisu mandeln, om jag måste välja någon...
 
Deras godsaker är en perfekt gå bort present.
 

 Kanske lite fint inslagen i celofan.
Som här, kanelsmutt och päronkola.
 



 
Vi har fått hem coola Paul Frank matlådor och sugrörsmuggar till de mindre!
Två av matlådsvarianterna skymtar i bakgrunden.
 
 
Storsäljarna från Lo-ika.
Pärlarmbanden med medaljongen som är så snygga att mixa och matcha!
 

Nu ska en ny pall plockas upp.
Sen ska jag försöka städa lite hemma.
Jag har nämligen "tjejdate" där hemma imorgon eftermiddag.
Sånt man ägnade sig åt när man var föräldraledig, nu händer det aldrig, men imorgon eftermiddag har jag fått ledigt så då det blir tjejsnack och fika.
En bra start på helgen!
 
 
Kram och hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses så mycket fint du har! Ser verkligen frestande ut, snyggt jobbat:)
Beijan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh vad mycket fint du har i din butik!! Armbanden har du visat tidigare och de är så fina, de är verkligen flera fina färger att matcha.
Kram,
Regina