tisdag 16 september 2014

GreenGate, och dagen som bara försvann...


Nytt från GreenGate och favorit i repris, som pajformen med den perfekta storleken att göra både matpaj som kakpaj i.
 
Lagom hög kant och storlek och sötaste nostalgi färgen med sitt fräscha röda prickiga.
 




 
 Hej!
 
Lite bilder på nyinlagt i nätbutiken från GreenGate.
 
Vad jag tycker om deras härliga fina "gladfärger".
Det blir sån skön kontrast till allt svart/vita och jag älskar att dricka kaffe ur deras muggar.
Det är helg för mig.
För det är då jag hinner dricka kaffe hemma.
Och alltid ur GreenGates.
 
 
Och så älskar jag att ha deras fina fräscha kökshanddukar i mitt kök.
Att lägga över en nybakt kaka som ska svalna, över bullarna som ska jäsa och att ha till blickfång över min Kitchen Aid.
 
Det gör jag verkligen.
Det är ett inslag i vårt kök jag inte vill vara utan, GreenGates glada färger.
 
Idag har jag annars tokstressat.
Inte bra, jag vet.
 
Men vad ska man göra.
Jag har inte ens hunnit titta ner i lådan med de nya smyckena som kom idag.
 
Ja det är synd om mig, jag vet...*blink blink*
 
Snart ska jag kasta mig framför Tina på besök, på TV4, men först in i duschen.
 
Kram!


2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Håller med! Riktiga köksfärger som man blir glad av!

Kram // AH

Unknown sa...

Green gate känns verkligen som sommar året om med deras härliga mönster. Ljuvligt