torsdag 11 september 2014

Det gör mig lycklig.


 
En av förmånerna med mitt jobb är allt vackert jag får omge mig med.
 
Allt det fina jag får "sällskapa" med...
 
Det gör mig lycklig.
 
Vi plockar upp massvis med nytt, ja det är faktiskt inte lätt att hinna ta hand om allt som väller in.
Tre leveranser igår, två idag...
 
Vi har att göra!
 


 
Jag plockar hela tiden fram nytt i butiken.
Och, man konstaterar att skyltfönstret nu för tiden är mer på blogg och instagram än i verkligheten för där når man inte ut till lika många som på dessa sociala medier.
 
Det är såååå roligt att ni är så många som kommer för att ni läser här eller följer på insta.
Jag har sagt det förr, men jag säger det igen.
 
Det gör det möjligt att ha alla dessa inredningsmärken här i "byn".
 



Nytt i nätbutiken idag är maskerna, skåpet och korgarna från Tine K som här får vara vackra med hortensia!
 
 


 
Bild från instagram
 
 
Något annat som också gör mig lycklig är mina joggingrundor.
 
Efter jobbet var det hem och göra en Indisk kycklingcurry och sen ut och springa och svettas och njuta av väder, kvällssol och september som är vidunderligt fin dagar som dessa...
 
Kolla vilken vy kvällens runda bjöd på, och detta var bara på ett av alla fina ställen jag passerade...
 
 
Älskade fina höst och vackra Sverige.
 
Kram!


Inga kommentarer: