onsdag 3 september 2014

Design By


 
God kväll på er!
 
Dubbelt inlägg idag också.
Men allvarligt talat, det känns som att jag svämmar över av inspiration och bilder på vackert jag vill visa er så jag kör som det faller sig. Ni läser ju om ni vill!
Tur i alla fall att det finns instagram för där går det snabbt att lägga ut bilder flera gånger om dagen. Smidigt och perfekt.
 
Hörrni vi fick hem en liten fin leverans från Design By igår.
 
Något jag sett fram emot.
Mycket.
Hela våren innan jag ens beställde det på mässan nu faktiskt!
 
Jag älskar dessa.
Jag är helt kär i detta handgjorda vackra i 100% bomull.
 



 
Ljusen i glas med "gulddekor" är från House Doctor och säljs set om tre. Kommer till nätbutiken snart, men finns ännu bara i butiken, ibland får man fråga efter saker om man inte ser det man letar efter för vi hinner inte alla gånger ta fram i den takt saker syns på blogg/insta/nätbutik. Men det finns om man frågar.
 
 
Vackra kudde Dot.
 
 
Och pläd Leo från Design By.
 
Blockprintad handgjord så varje pläd är unik.
100% bomull och såååå snygg...
 
Jag tror jag ska ha en över sängen för nu är jag sugen på att ändra lite i sovrummet...
 
 
Härlig och rejäl att kura in sig i!
 
 
Dessa två fina nyheterna finns i nätbutiken.
 
Nu blir det duschen här efter en joggingrunda i den vackra soliga septemberkvällen.
 
Kram!

Inga kommentarer: