onsdag 17 september 2014

Att ha roligt och jobba, jobba, jobba!

 
Åh du fina Septembersommar!
 
Vackrare dagar kan man knappast önska.



 
Min mamma och jag vi sliter som små djur för att hinna med allt som behövs men som tur är så har man roligt också.
Bästa fnitterattackerna får man alltid när man är trött.
Då blir allt så ofantligt mycket roligare.
 

 
Hej Onsdag med din stora sol!
 
Idag skulle fjorton damer/tjejer komma och besöka vår butik under eftermiddagen, de hade sett ett reportage från butiken, och vilket utflyktsväder de fick!
Bästa tänkbara.
Vår gård på baksidan är underbar sådana här dagar. Så fridfullt stilla och landen är så fina nu i sin höstskrud.
 
 
Jag har denna dagen stått med näsan djupt ner i blommorna men även hunnit fota lite nytt av alla godbitar som fortsätter välla in.
Vi har verkligen en butik med massvis av vill ha saker nu!
 
Det är roligt att ha mycket att göra men det är också lika med att lägga hemmet åt sidan.
Jag hade en tanke på att måla lite här hemma denna veckan någon kväll men det kan jag nog ta och stryka. Det hinns inte.
Men,
så klart,
 det bästa av allt är förstås att vara fullt sysselsatt.
I LOVE IT!
 
 
Två utav de nya snygga sjalarna som kommit hem ser ni här.
 
Finns nu i nätbutiken.
 
Solskenshälsningar från mig!

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Jaa det är bråda dagar nu då leveranserna kommer, men såå roligt, och vi har extra mycket att göra nu för vi bygger upp en helt ny butik, Handplockat har vuxit ur sin lokal i Kalix, vi måste ha större, alltid roligt då det går åt det hållet. Kraaam Anette
P.s Du kan följa butiksbygget nu på vår instagram: handplockatkalix