onsdag 21 maj 2014

Vilken dag!



Vilken grymt rolig dag jag hade igår!
Helt perfekt var den...
Och nej jag satt inte här och sippade på rosèvin och solade näsan utan jag jobbade för fullt...haha...om nu någon undrar vad en perfekt dag kan vara...
 
 
Hej Sommaren!
 
Igår hade jag då alltså en rolig rolig fotografering,- så där så att tiden bara försvinner och helt plötsligt inser man att man faktiskt har barn som ska hämtas och att man kanske skulle äta något denna dagen också...
Men så är det när man försvinner upp i något riktigt kul och inspirerande!
 
Förutom fotograferingen på uppdrag fick jag hem en liten skattkista med nytt marockanskt som skålar, lyktor, toffsar och efter att uppdraget var klart sent på eftermiddagen så fotograferade jag lite av det nya till min egen butik.
 
Solen var där och sommaren och dagen avslutades med en joggingrunda i den fina fina majskogen.
Lycka!!!
 
 

 
 
Jag har många fina bilder att visa er på den nya keramiken som är som karameller och så kanske det kommer lite från mitt fotouppdrag...
 
Ses snart igen!
 
Kram!

1 kommentar: