tisdag 1 april 2014

Tine K bricka Lotus Blomst


 
Hej April!
 
Brukar ni luras denna dagen man får?
Jag brukar det inte, men är dessvärre ganska lättlurad själv så det gäller att vara på sin vakt...haha...
 
Igår kväll körde jag en storstädning av köket, som exempelvis städa inne i lådor, torka OVANPÅ skåp...oj oj...inte första prioritet direkt men så skön känsla när man gjort det!
 
På en av hyllorna i köket har jag denna fina Logotray brickan från Tine K med deras signum Lotus Blomst.
Perfekt bricka då den har en kant vilket gör att saker och ting inte så lätt glider av...
 
Jag tycker den är fin som en tavla och vill förstås ha den lutad så att den syns bra!Älskar fina saker i köket!
(synd man inte har större kök dock!)
 
Ikväll ska jag provbaka ett nytt bröd... Får förstås bäras fram för provsmakning på denna fining!
 
 

 
April blir en spännande månad...
 
Välkommen nya härliga utmaningar och äventyr,
 jag är redo!
 
 
Bricka liten och stor är dagens nyheter i nätbutiken.
 
God tisdag!

1 kommentar:

tilitoimisto lappeenranta sa...

Your photo caught lot of my attention cause it was nice,in Finland aside from being accountant i love also decorating my home and also i love garden which i am happy to see here.