torsdag 17 april 2014

Skärtorsdags skymning...

 
Åååååh vilket ruggigt väder det blev ikväll!
Ingen bra sikt för de stackarna som far till Blåkulla!
 
Dagen har gått i full fart och jag var helt slut när jag väl kom hem ikväll, ni vet....släpandes på de där matkassarna som man alltid tycks göra.
 
Denna gången var de delvis fyllda med ingredienser till vad jag ska baka inför Olivias kalas. Vi har ju en tjej som fyller 13 år om några dagar.
Oj vad tar den vägen,
 tiden...
Det känns verkligen inte som det var länge sedan hon föddes...
 
Hur som helst.
Jag bestämde mig för att sopa undan tröttheten och det gör man ju bäst med motion.
Kan inte påstå att jag var sugen på att ge mig ut i rusket, men så mycket piggare man blir
OCH man ångrar ju faktiskt aldrig att man gör det...
När jag kom hem tankad med energi och regn (!!) så var påskäggsjakten i full gång i skymningsträdgården under den blöta himlen.
 
Och ser man på,
 det blev både godis och dollars i äggen...
Lite kontanter kan verkligen behövas inför resan till The Big Apple!
 

 
Nu är det bara mys och det är såååå skönt att få vara lite ledig imorgon.
Då ska det bakas!
 

 
Ha en fin kväll kära bloggläsare!
 
Kram!

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Påskkramar!
Ha en fin helg!
Raina

AnnaHelena sa...

Hoppas morgondagen blir skön och att du får mycket gott bakat!

Kram // AH

Ekenäsliv sa...

Ja, de där matkassarna va... O all tid man lägger på att handla med. Här har Maxi så att man kan klicka på nätet det man vill ha och sen hämtar man ut kassarna i butiken. Ska minsann testa det nångång! :)
Ha nu en fin fin påskhelg!
Kram Anna