fredag 11 april 2014

Sååå mycket nytt fint!


Good Morning!
 
Toookfina saker har jag nu fyllt på med i nätbutiken...
 
Ååååhhh jag bara älskar dessa vackra sköningar som jag bla använde till stylingen häromdagen.
 
Blå/vita ljuvliga klassiska lattemuggar,
 och blått och vitt är liksom färgen jag aldrig tröttnar på...
Tidlöst och fräscht...
 
Och så har de nya krukorna från Tine K trillat in i nätbutiken i tre storlekar, även glasburk i härlig modell och finaste fatet/skålen i serien "running glaze" från Tine K som är en serie som bara är så galet vacker och tidlös med sitt vita...
 

 
 
 Hur mycket sommar, sol och hav andas inte dessa muggar...
 
Jag kan verkligen se mig själv sitta på trappan mot vattnet en sommarmorgon med en sådan kopp i handen och dricka mitt morgonkaffe...
 

 
Durkslag som man verkligen vill hänga upp i köket och inte gömma i ett skåp))!
 
 
 



Dessa ljuvliga fina nyheter hittas i nätbutiken.
 
 
Så var det dags för påsklov för barnen då.
Efter det tickar det på snabbt mot vår USA resa, bara två skoldagar efter lovet och sen far vi iväg!
Det sista praktiska ska nu fixas.
Som tex att idag beställa dollar, dollar, dollar...
 
På min önskelista för New York står bla inköp av nya löparskor och träningskläder...
 
Ha en riktigt härlig fredag!
Regn eller sol, det är vår i luften!
 
Kram!


3 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Får ta mig en titt på de där tine k krukorna! Gillar dom skarpt! :)

Kram Jenny

maria at inredningsvis sa...

Vilket vackert porslin :) jag passar på att önska en glad påskhelg.

Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

Ha en skön vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Matrummet sa...

Har själv dessa härliga muggar fast i grått, älskar dem!:) Inte bara snygga att titta på utan dom är även sköna att hålla i. De blåa känns väldigt somriga, kanske man skulle införskaffa.

Kram Annica