fredag 4 april 2014

Ny leverans idag...

 
Alla bilder Tine K Home
 
Vissa dagar kommer man aldrig så långt som till TV;n.
 Jo det är så, i alla fall när det gäller mig.
 Skulle ju ha "fredagsmys" med Let`s Dance och allt det där, men fastnade med beställningar och sen hamnade jag i Tine K världen.
 
Vi fick påfyllning från dem idag.
 
Och jag är så förälskad i deras grejer och i alla inredningsreportage som finns på nätet från Tine Kjeldsens hem i Danmark.
Kan liksom inte se mig mätt...
 
Bilden ovan, som bara är en utav denna säsongens alla inspirationsbilder från företaget, tycker jag lovar så mycket vacker vår och sommar
med skön avslappnad känsla...
 
Krukorna är magnifika!
Liksom miljön.
 
 Förstås!
 

 Precis som alla deras detaljer är...
 
 
NU ska jag smita in till dansandet på TV-rutan.
 
Kram!

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Förstår mycket väl att du förlorar dig i den världen, det gör jag med, som ju då bara är en vanlig nörd o inte har det som mitt jobb;)
Blev lite lets Dance här när vi var klara vid tapasbordet iaf:) vi får se vem som ryker ikväll.. Hejar nog på Kenza, hon är så sjukt duktig. Vilken är din favorit?
Kram Anna

No34 sa...

Ljuvlig avslappnande miljö hos Tine K. Tur man har ett uterum att kunna njuta i alla dagar i alla väder. Vårt ska få sig en dunderomgång med skurtrasan idag.
Kikade lite halv om halvt på Let´s Dance igår, men missade vem som åkte ur...
Lördagskram från Kate