onsdag 30 april 2014

New York!

 
Eric och jag på den pampiga trappan till välkända vackra New York Public Library på Fifth Avenue.
Så häftigt med alla dessa platser man kände igen från TV, böcker och filmer som man matats med hela sitt liv...
 
 
Hej!
 
Nu har vi precis kommit hem efter vår fantastiska resa till New York!
 
Jag har hunnit lasta in väskorna och tagit en dusch.
 Snabbt laddat in bilder i datan (för att jag är så ivrig att se dem!!) och längtar redan tillbaka...
 
Vi har fått uppleva så mycket på dessa dagar att det kommer att ta tid att smälta och förstå och ta in.
 
Det har varit ett äventyr och jag är så glad att jag äntligen fick komma till denna stad.
 
Jag har givetvis massor av bilder och text till dem om vad vi gjort så jag tänkte försöka dela upp inläggen vad vi gjorde dag för dag.
 
Idag har i alla fall varit en lång resdag som började igår med försenade flyg och missade flyg och lång väntan.
 
Resväskorna som står i hallen har massvis av fint som ska packas upp. Bilder från resan ska redigeras och så fort jag hinner ska ni få hänga med till New York.
 
Ni som beställt i nätbutiken.
Paket ska packas och skickas på fredag.
 
Kram så länge!

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Välkommen hem! Jag har saknat dina inlägg! Roligt att resan varit lyckad. Vi säger ofta att vi måste åka till New York någon gång, och jag hoppas att det kommer att bli av en vacker dag.
Dina kommande inlägg om staden blir nog en fin inspiration till en framtida resa!

Kram // AH

Fröken Tindra sa...

Åh, vad härligt med New York!! Där finns mycket att se och intrycken blir så många, så många. Vill absolut åka dit igen så jag förstår din känsla. Skall bli roligt att se vad ni gjorde. Hoppas att ni får ta igen er lite nu efter den jobbiga hemresan.
Ha en skön första maj!
Kram!