fredag 4 april 2014

Här är gott att vara...

 
Igår var vädret som "vanligt" igen och jag tog mig en skön joggingrunda på sen eftermiddagen...
Sen satt jag en liten stund här i uterummet, hämtade andan och bara njöt...
För jösses så gott det är att ha detta extra tillskott att vara på när värmen, trädgården och utelivet kommer igång igen.
Det tillför så mycket att ha en sån plats.
 
Här är lika underbart att sitta oavsett väder om sommaren,- det fridfullt när det regnar och man sitter här och läser en bok, det är magiskt att bara titta på vattnet när det åskar och vattnet är svart och oroligt, det är härligt att sitta här en kväll efter en varm dag och en god middag och med ett glas vin,
ja det är liksom aldrig fel!!!
 
Att vara inne fast man är ute och har allt det sommar gröna tätt inpå sig...
 


 
Jag längtar tills man kan börja ha lite mera växter här inne. Tomater, sommarblommor och att sätta nya utemöblerna på plattan utanför...
 
Längta är bra!
Bara man lever här och nu också,
 något man kan behöva påminna sig själv om ganska ofta!
 
Matta House Doctor
Kruka Tine K
Korg Tine K
Fjädrar
Allt det hittar ni i min webshop
 
 
Hoppas ni får en härlig fredag!
Kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vi har varit i valet och kvalet om vi ska ha ett inglasat uterum eller växthus, men jag tror att det blir ett växthus. Nog för att jag skulle kunna ha båda delarna ... Ditt är jättefint! Förstår att man förlänger säsongen, både vår och höst.

/Jenny

Anonym sa...

Ser härligt ut! Eva