lördag 12 april 2014

Bara en kaka till))!

 
Igår fick jag trevligt bloggbesök.
Helena vars blogg jag läst i några år och som är en grymt duktig matbloggare, vilket hon även fått pris för!, dök upp med sin man Olof framåt kvällskvisten när de var på väg mot matbloggsträffen de skulle på i Falkenberg.
Helena driver bloggen Bara en kaka till och bor till vardags på pärlan Öland.
 
Så lustigt det är, man har aldrig träffats och ändå känns det som att man setts eftersom ansiktena är så välbekanta sen länge...
 
Hemma hos oss har vi avnjutit flera av hennes goda recept och har ni inte testat den grymt goda potatissalladen med bla äpple i som jag bloggade om sommaren 2012 så måste ni testa den nu när det går mer och mer mot grilltider.
 
Ni hittar inlägget här!
 
Kram från mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken solskensberättelse!

Ekenäsliv sa...

Va härligt!
Helena är ju bara så gullig! Har träffat henne några gånger då jag bor en bit från Kalmar bara. Vi var bla på stora bloggdagen i Sth förra året. Nu vet jag inte om hon ska åka på den i år dock, men jag ska:)
ska du dit? 3 maj är det.
Kram igen!

Helena sa...

Det var så roligt att ses! Och du kan hälsa din mamma att det syns var dina fina gener kommer ifrån. :-)

Bloggträffen i Falkenberg var jättetrevlig, och nu har vi kommit hem och kommit i ordning. Jag har packat upp de fina grejerna jag köpte hos dig och satt upp påskkransen på dörren :-)

Massor med kramar till dig!