måndag 17 mars 2014

Planera för New York...

 
Hej på Er!
 
Hur är det med er denna blåsiga måndag!
Vinden viner rejält hos oss...
 
Har ni kommit igång med uppdateringen av vår garderoben?
Med vårens intåg är man ju så sugen på att, och faktiskt i behov av också!, ta tag i det där med vårjacka, vårskor osv. Var säsong kräver sitt!
En del kan man ha sen sist, men lite nytt fint måååååste ju till))!
 
Nu är det också tid för trevliga modevisningar (tänker givetvis inte bara på den som ska vara här i Knäred nästa vecka som jag "tjatat" om) utan allmänt.
Min mamma var iväg på en för några dagar sedan och det var mycket nytt härligt som visades upp...och fina inköp blev det så klart också...haha..
Man vill ju vara lite snyggt klädd eller hur?!
 
Jag har faktiskt redan klickat hem några klänningar inför sommaren. I tanken är jag delvis redan där och om ett par månader drygt så kan man ha dem på sig också, tjoho!
 
Och så har vi då vår New York resa som närmar sig med stormsteg!
Jag veeeet att man ska shoppa när man är där, men man måste ju planera sin resegarderob lite...
När min resekompis sade att hon klickat hem en snygg klänning så började jag fundera på vad jag skulle ha på mig när vi ska ut på dinner i New York kvällen.
(jag är ju en klänningstjej!)
Ja, och så hittade jag denna fina klänning som bara är jag!
 


 
Tia Dress från Darling
 
"Detta är en riktig Mariette klänning" får man höra ibland av sina vänner (inga namn nämnda på dem...blink blink) och det är DENNA klänning.
 
 
En skinnjacka till och ett par snygga skor, yes det blir bra det!
 
Klänningen har jag hittat här i denna butiken.
 
Kram Mariette

Inga kommentarer: