fredag 28 februari 2014

Tine K på väg...

Alla bilder Tine K Home
 
 
Så var det den siste februari och det är fågelkvitter och små vårblommor i rabatterna och helg på ingång.
Det är glädjeskutt på det!
Mars är mer än välkommen!
 
Något annat som gör mig superglad idag är att nya varor är skickade till mig från Tine K.
Alltså jag vet inte vad det är men jag blir liksom kär i varje bild från dem.
Så vackert...
 
Och jag är sååå glad (OCH stolt) att jag kunde bli återförsäljare för dem.
Här i lilla Knäred finns det möjligheter också.
 Bara man även lyckas nå ut...
Och det är ju det som blogg och andra sociala medier möjliggör.
 
Världen öppnar sig...
 
 

 
Bildmagi och känsla...
 




 
Idag kommer nog även diverse fina fjädrar mm.
Ni vet sånt som är det lilla extra att piffa med.
 
Glad fredag fina läsare!

2 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh vilka vackra bilder... Tine K har så mycket fint... vill ha grejer..
Njut av din fredag.
Stor kram till dig
Jessica

Ekenäsliv sa...

Hurra hurra för våren!
Och för Tine K!!!!! Som jag säljer av nu för jag vill verkligen ha den där lampan alltså...
Ha en fin helg!
Kram Anna