tisdag 8 oktober 2013

Lite av varje...


 
...och mellan kransar, dekorationer, kläder, frisyrer, recept och annat så kommer det förstås bilder på nya fina saker jag får hem till butiken...
 
Det är så min blogg är.
 
Lite av varje.
 
 Och varje dag jag skriver här så blir det också det som spontant faller över mig.
Jag är inte den som planerar inlägg...
Nej, det blir vad det blir...
Sen kan man ju emellanåt se en tydlig tendens till vad som är populärast att läsa om och ger flest besökare...
 
Jag vet att somliga framför allt vill se nya produkter jag får hem, andra tycker det är extra kul med kläder, vissa älskar blommorna och arangemangen, andra gillar tex recepten bäst... 
och det är så det ska vara här.
 
Åter igen,
lite av varje.
 
Idag har jag lagt in superfina mattor i nätbutiken.
 
Jeansmattorna med guldfärgat läder alternativt silver är superläckra tycker jag...
 

 
 

Mattorna finns här.
 
God tisdag på Er!

1 kommentar:

Källeboda lantliv sa...

jag tycker du har en fin blandning av lite av varje ... lite olika saker ..som kan passa alla ...och du ! visst är det så att man väljer själv vilka bloggar man vill läsa elller hur ! jag giller din blogg iallafall ..får också kritik ibland ...men det är nog många som är avundsjuka på oss !! den sjukan är inte bra ..du har en jättefin blogg ! kram jeanette