onsdag 5 juni 2013

Frost och lime och andra fina!


Hej Hej Sommartider!!!
 
 
Dagen innan Sveriges Nationaldag och en stor sol skiner och det är såååå gott att kunna åka och jobba i kjol och linne om morgnarna.
 
Idag har jag en tjej som fått åka till Liseberg på skolresa och en kille som fått sluta tidigare för att de spelade så fint fredsdrama en kväll för ett par veckor sedan, med andra ord så är det som det ska vara dessa dagar i skolavslutningstider, dvs inga ordinarie tider och en annan dagordning.
 
 
Något som är perfekt sommartider är Hinza väskorna!
 
Ja, de är perfekta året runt och ett måste för mig som jag inte kan leva utan, men just i utflyktstider är de extra extra praktiska då de faktiskt står där man ställer dem och inte ramlar ihop i en hög.
(Jag själv har min till jobbet varje dag!)
 
Jag har fått påfyllning på några favoritfärger och så har vi även ett par nya sommarfärger som frost och lime...
 



 
Nya färgen Frost
 
 
Nya färgen Lime
 
 
Väskorna finns i nätbutiken
 
Måste rusa till en kund som kallar!
 
Vi ses!
 
Solig dag till Er!

1 kommentar:

Bodil sa...

Vilka underbar väskor.
Fina bilder du bjuder på.
Ha en riktigt fin nationaldag.
Kram Bodil.