tisdag 16 april 2013

Pearls for Girls

 
Beställer smycken...
 
 
Godkväll
 
Mitt i den soligaste varmaste dagen som det bjudits på på evigheter så har det varit fruktansvärda nyheter om bomber, skadade och döda...
Det känns alltid som en overklig mardröm när man får höra om sådana händelser.
 
Så fruktansvärt så det finns inte ord...
 
Här hemma i lilla Knäred har dagen bjudit på både det ena och andra.
Långtråkigt har det inte varit..
Bla har det varit en massa flängande, det kan ju bli så när man bosatt sig på landet.
 
Min nya kamera anlände i eftermiddes så den var jag iväg och hämtade.
En Nikon D5100 föll valet på.
Jag har varit väldigt nöjd med min tidigare Nikon så en nyare version av min förra blev det. Nu ska vi bli kompisar och lära känna varandra lite bättre!
(Dessa bilder är dock fotade med i-phonen för här hade jhag inte hunnit få igång kameran)
 
Framemot kvällen dök härliga Tina från Pearls for Girls upp.
Hon skulle visa nya vår/sommarkollektionen.
 
 
 
Mycket nytt fint blev det förstås inköpt.
De brukar vara snabba att skicka så det ska bli riktigt roligt att fylla smyckesstället med härliga sommarfärger och mycket nytt bling.
 
Nytt blir bla att vi provar att ta hem lite ringar.
De är så fina så nu kör vi med det också!
 
 
Hoppas jag kan bjuda på bilder från nya kameran imorgon.
 
 
Fred och Kärlek!
 
Kram
 M


5 kommentarer:

Mamma C sa...

Jisses, så mycket snygga smycken.
Kram Mamma C

LandHausLeben sa...

♥wonderful♥
Have a nice day! Carmen

Källeboda lantliv sa...

Jättefina smycken ! Jag gillar bling bling .. Ja det händer massor av hemskheter i världen , ibland måste man stänga av för att orka med ..kram Jeanette

hemma hos lilla mej sa...

WOW så mycket snygga smycken.Ha en härlig dag.Kram Rita ♥

Anonym sa...

Snyggelisnyggsnyggt!!!! Ibland är det kanske tur för mig - eller mer min plånbok, hihi - att jag har inte bor alltför nära din butik.....

Kramar
Ann-Britt