onsdag 3 april 2013

I butiken nu,- och nya mål!


Omskyltat i butiken!


Godkväll!

Idag har jag farit runt som en skottspole och försökt få en massa måsten gjorda.
Att få livet att gå ihop är inte lätt alltid...
Måsten, vill och borde...
Prioriteringar...

Men mest av allt är det ju bara såååå härligt att solen lyser och lyser och det är vårkänslor och vårjackor och ja man vill bara införskaffa en massa vårnytt eller hur?!
 
Ett par nya korallfärgade supersköna (och snygga!) joggingskor blev i alla fall  inhandlade till mig själv ikväll när friidrottsklubben hade "vårkvällsshopping" i sportbutiken.
Kommer att bli riktigt schysst att få inviga dem snart!
Jag kompromissar inte på kvalitèn när det gäller joggingskor för där är det sån skillnad mellan billigt, mittemellan och dyrt...

Jag ska ju börja springa liiite längre ibland nu, bara för att utmana mig själv lite mer. Så att jag i alla fall kommer upp i milen nån gång och inte bara kör stadigt 8,5 km...
Det där loppet jag sprang annandagpåsk var en riktig kick för detta mitt nya mål när jag kände mig jättestark, men vill ännu lite mer...



Printsen från Hagedornhagen har sålt som smör. Ska skicka iväg en ny order denna vecka så finns det önskemål passa på att meddela mig innan ordern är skickad!





Nya vårdofter bland ljusen är bla Liljekonvalj, Vanilj och Cotton.



Supertuffa bordslampor från Watt & Veke...


Och när det gäller Happy Lights förväxlingen (vår låda hamnade hos någon annan och vice versa) så verkar det nu lösa sig, tack vare tjejerna på Home Structures i Sverige som förbarmar sig som mellanhand mellan oss, den andra drabbade butiken och Happy Lights i Belgien!
Så snart kan rätt vara rätt...
(man har ju lite annat att lägga tid och energi på!)

Kram!

6 kommentarer:

Torparlycka sa...

Vilka härliga bilder, din butik verkar vara rena guldgruvan =)
Kram
A

No34 sa...

Här är det oxå dags att införskaffa nya löparskor. Själv gillar jag "asics", tycker de sitter så skönt på foten, luftiga och lätta!
Så mycket fint i Din butik.
Själv har jag börjat med vårstädning i huset, lite av terapi just nu här hemma för att "glömma" och läka själen lite efter allt det jobbiga som hänt...
Så jag önskar dig en härlig dag i solen. Ta vara på den och familjen, kram Kate

mammaxtre sa...

Vilken fin skyltning, ser trevligt ut.

Löpningen ja, den måste jag komma igång med. För mig blir det att börja om från början. En eländig fraktur i fotleden gav mig ett uppehåll :-(

Ha det fint

Anonym sa...

Vilken ljuvlig tavla med det tänkvärda citatet på! Finns den i din butik?
/Jeanette H.

Tulipa sa...

Hej Jeanette!

Tavlan med det långa citatet finns i butiken men inte i nätbutiken.

Mvh Mariette

Ekenäsliv sa...

Vilken underbar skyltning!!!
Jag har den svarta fyrkantiga tavlan, för jag hade den stora TUREN att vinnna den i en bloggtävling!!!
Önskar dig ene fin helg!
Kram Anna