fredag 22 mars 2013

Nu var det tänt!


 
Goddag Fredag!
 
Hoppas allt är bra med er!
Här har jag absolut bästa fredagsfeelingen!
 
 Känner mig alldeles rosig om kinderna av allt fint jag pysslat med i eftermiddag, kan verkligen gå totalt upp i mina nya fina saker som anländer till butiken som man sen får fota för nätbutikens räkning och fixa med, det är såååå roligt!
 
Har fotat nyanlänt från House Doctor som jag ska börja lägga in i nätbutiken imorgon,- hoppas jag.
 
Sen till råga på allt annat...))!!, så fick jag den fina nya lampan inkopplad av elektrikern just precis... Gah...Jag blir så glad! Det blev så fint och med dimmer så blev det riktigt myyyysigt.....
Lampan är som ett smycke där den hänger.
Jättenöjd är jag.
 
(Lampan säljs också i min nätbutik.)
 



 
Jag tror jag kommer att sitta och titta en hel del på denna i kväll...
 
 
Ha nu en riktigt mysig fredag!
 
KRAM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med dig! Lampan är bara såååå fiiin!!! Den har allt! Nu går jag runt och försöker se var den kan passa här hemma......

Ha en bra fredagskväll!
Kramar
Ann-Britt

Ekenäsliv sa...

Sååå läcker lampa!!
Så jag förstår att du kan sitta o titta på den hela kvällen;-)
Kram Anna

STENLYCKA sa...

Hej kära vän!
Hos mig har tiden blivit en bristvara är så mycket jag skull vilja göra som tex hälsa på dig och din trevliga blogg. Men här har det rullat på i en väldig fart den senaste tiden. Håller det på så här så så går snart fjädern av om jag skruvar upp den mera. Skall i alla fall varva ned till påsk då vi åker till barnbarnen.
Allt gott till dig!
Kram Raina