onsdag 20 mars 2013

Min nya lampa!


 
Hej På Er!
 
 
Snöar det hos er också?
Det är sannerligen långt till våren just nu...
Trots att det är vårdagjämning och allt...
 
 
Jag måste visa er min nya fina taklampa!
(ja ni som följer på instagram har redan sett den men alla ni andra har inte det...)
 
Jag fick syn på denna underbara goding för ett tag sedan och bara kände den är jag! Den vill jag ha!
Har saknat en stor lampa i vardagsrummet och denna blev perfekt.
White Flower heter den och består av en massa tätt sittande blommor...
 
Igår kom den hem till butiken och en av dem fick då följa med mig hem.
De andra har jag nu lagt in i nätbutiken.
 


 
Så här såg det ut igår när jag stod och provade, testing testing... Hur känns det, blir detta bra...*haha*...
 
 
Idag har varit en helt galen dag.
Hur mycket som helst med leveranser, den nya kassan har blivit installerad och igångsatt i nätbutiken och en massa annat roligt...
Vädret verkar inte ha lagt sorg över folk idag, det blir ju påsk och vår i alla fall och lite ägg och annat fint vill man ju ha))!
 
Härliga färger på äggen blev det påfyllning av idag...
 
Ytterligare några färger har hittat till nätbutiken och några finns ännu bara i butiken.
 



 
Ibland blir jag verkligen förundrad över hur ni alla hittar mig...
Men det är enormt roligt att ni gör det!
 
Det gör att man kan leva med inredningsbutik på landet också!
 
Ha en fin fin onsdag!
 
Kram!

5 kommentarer:

Anneli sa...

Den var snygg!
Passar perfekt där ovanför bordet ju............
Snöyra här just nu............sitter inne och kurar i värmen ...........vill inte gå ut mer idag.

ha det gott,
Kram Anneli

Carina S sa...

Jättefin lampa! Vad snyggt det var med det bruna lilla bordet! Jag har haft ett liknande men målade det vitt för ett antal år sedan, det ångrar jag idag! Kommer in och köper påskägg nu en dag! Ses

Spirande grönt - sa...

Vilken tjusig lampa!

Ha det fint bland påskpyntet:)
Rebecca

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin lampa, den ser ut som en vit Allium! Söta ägg!

Kram,
Regina

Malin på pastill.nu sa...

Jättefin lampa! Påminner om den vi har i sovrummet. En rislampa som jag gjorde typ 250 vita servett-pompoms till och limmade på. Sjukt mycket jobb men det var det värt :-)