lördag 9 mars 2013

Mellolördag!

 
 
Hej
 Mellolördag!
 
Åh vad det är bästa bästa känslan när man kommer hem efter en joggingrunda...
 
Jag kan vara ledsen, glad, arg, bekymrad, lycklig, stressad, vad som helst...men allt rensas när man kommer ut och springer.
Det ger mig kraft och lugn, styrka och glädje.
 
Man känner sig helt enkelt "on top of the world", och det är väl därför man blivit beroende av det också))!
 
 
Dagens bilder blir en tillpiffad hörna i sk biblioteket, som inte längre fyller den funktionen.
Här är lite mer office och läshörna nu.
 
Lite nya ljusstakar och ett fint öppningsbart silverfärgat ägg har fått följa med hem från butiken.
Gillar att piffa brickor och fat!



 
Soft lördag med god mat, extra övernattande gäster och förstås melodifestival blir det idag.
 
 
Ha en riktigt skön dag!
 
KRAM

7 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Underbara bilder!
Tusen tack för allt vackert du visar!
Bästa helgen till dig!
Kram Raina

Källeboda lantliv sa...

Jättefin bricka ! Kul att ändra om .. Ja det blir melodifestivalen härmed .. Trevlig helg ! Kram Jeanette

Sabelhagens Olivlund sa...

Gah, vilken snygg ljusbricka!!
Ha det fint.
Kram Maria

mammaxtre sa...

Detta gör löpningen för mig också och jag älskart. Längtar tills dess att jag får ge mig ut igen. dröjer dock och jag får nöja mig med PW.s istället, ett tag till. Men sen...

Ha en fin söndag

Rut och Signe sa...

Härlig hörna med personliga bilder! Började jogga för ett tag sedan men fick göra uppehåll för att det blev så halt på vägarna. Ligger f n på soffan med en präktig förkylning så nu är det bara vila som gäller ett par dagar till.

Kram Marie

Anonym sa...

Hej!

Så fint ni har det! :)
Tyckte du rätt låt vann?

Kram Jenny

Anna Stenberg sa...

Superfint som alltid! Var det rätt som vann då!? Han fick i alla fall min röst! Trevlig vecka! Anna