fredag 29 mars 2013

Långfredagsfeeling!

 
God morgon Långfredag!
 
Idag är jag jättepigg och känner att jag har tusen järn i elden (precis som vanligt med andra ord men jag är ofta morgontrött däremot!).
 
Det var nästan med bävan man tassade upp idag för hur mycket snö skulle ha fallit...?!
 
Och vad ser jag,- några nya vita korn i påskriset är enda tecknet ännu...tack och lov... 
 
Jag måste informera om att Happy Lights som kom igår, det visade sig att det var fel innehåll...Jag hade fått någon annans order (hihi...inte så förvånad med tanke på allt strul som varit i samband med detta företaget sista dryga halvåret!).
Så summa summarum, min låda ska förhoppningsvis bli bytt mot min riktiga låda som någon annan har fått, vi hade ju inte beställt samma färger... Så ännu har jag alltså inga att sälja utan måste avvakta ett tag.
 

 
Under påsken har vi öppet påskafton 9,30-13.
 
De andra dagarna är det stängt.
 
Nu ska jag leta lite goda recept och äta goood frukost.
 
Ha en fin dag!
 
KRAM!

12 kommentarer:

Anneli sa...

Krångligt när det strular med leveranser, blir mycket extra jobb.............

En fin Påsk till dig,
Kram Anneli

mammaxtre sa...

Så skönt att du känner dig pigg, härligt!

Glad påsk

Källeboda lantliv sa...

Önskar dig en skön påsk ! Du inspirerande kvinna .. Kram Jeanette

Unknown sa...

Vilka fina blomsterarrangemang (som alltid ;)) och härlig påskstämning!
Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!
//Nadia

Marie sa...

Så fina bilder Mariette!

Önskar dig och familjen en riktigt härlig påsk!

Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Fina bilder! GLAD PÅSK Mariette!
Kram Paula

Malin`s Diner sa...

Glad påsk på dig Mariette!

//Malin

Elna sa...

Glad Påsk.

Kramen

Ann Kåge sa...

Så fina påskbuketter. Har fått så mycket inspiration från allt du bjuder på. Tittar in på din blogg ofta. Önskar dig en glad och skön påsk.
Kram Ann

Annas röda stol sa...

Härliga bilder!!! Glad påsk :))) Kram Anna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kram,
Regina

Anonym sa...

Glad Påsk till dig och familjen! Ha det bäst!

Kramar
Ann-Britt