torsdag 7 mars 2013

Köpenhamns lägenhet!

 
 
 
Hej Torsdag!
 
Puh vilken blåsig sådan det blev...
Jag hade hoppats sola näsan lite idag under lunchen men det blev inget med det. Det blir datorn istället.
För övrigt är jag en sån som när jag äter lunch, i princip alltid jobbar.
Det är en dålig ovana och gör att man inte går ner i varv men det folk ofta inte förstår är hur galet mycket man har att göra "bakom kulisserna". Det gör mig emellanåt väldigt stressad faktiskt.
Och samtidigt är ju det man gör så roligt att det är svårt att dra i handbromsen.
 
Innan jag skaffade dator, blogg, nätbutik och större butik, då, hade jag massor med tid i förhållande till vad jag har nu, men byta tillbaka till det, aldrig i livet.
Känns så roligt och givande att faktiskt kunna gå framåt trots att man driver butik på mycket liten ort.
 
Lite härliga inspirationsbilder från en vilsamt inredd våning i lite "bohemlyxstil" kommer här...

 
I denna lägenhet i Köpenhamn bor en kvinnlig modeskapare.
 
Inga gardiner, gillar jag!, och stor konst på golvet.
Hur fint är inte det!?!
 
 
Tavelcollage,- på väggen...
 


 
Vackra stilleben ska man aldrig snåla med))!
 
 
Antik spegel som sänggavel och kuddhav!

 
Kök
 
 
Glasskåp matchat med snygg lampa.
 
 
Vi ses fina bloggläsare!
 
Nu blir det målarpenslarna en stund!
 
Kram!


2 kommentarer:

Millas hem sa...

Hej!

Ja, jag kan förstå den där stressen, men försök öva dig i att dra lite
i handbromsen iallafall när du äter!=))
Älskar bilderna du visar från tidningen! Köksbilden är bara helt underbar!

Hoppas att du får lite sol på näsan i helgen!

Kram kram

Min plats i solen sa...

Du inspirerar vännen! Och visst är det så att det är svårt att för någon som inte själv är egen företagare att förstå hur mycket arbete det faktiskt är. Men samtidigt skulle jag aldrig vilja gå tillbaka till livet som anställd. Att styra sin egen tid och sitt eget öde är obetalbart. Likaså att bygga något eget och se det växa.

Sköt om dig!

Kram Lotta