lördag 16 mars 2013

I köket...

 
 
Hej Svejs Soliga fina lördag!
 
 
Igår fick vi bytt ut vår bänkskiva i köket.
 
Upptäckte för ett tag sedan att den underlimmade diskhon hade börjat släppa från bänkskivan, bara ett litet litet hål men ändå...
Vad göra? Man kan ju inte hålla torrt runt en diskho...))!
 
Efter ett samtal till IKEA, tack vare tips från min bror som råkat ut för samma, så blev det snabba bud från företaget.
 Vilken service!
Ny bänkskiva med ho anlände snabbt och IKEA skickade ut två snickare och en rörmokare och det enda man behövde göra själv var att ringa ett telefonsamtal...
 
Tydligen är det 25 års garanti på en underlimmad diskho från IKEA!
 
Applåder åt IKEA alltså.
 
Ha en fin fin dag i solen!
 
KRAM!

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Det var bra service det! :-)
Jag hade en bäddmadrass (när jag bodde själv för läääänge sen;-) och jag tyckte aldrig jag fick bort den där lukten ur den från när man köpte den. Ett år senare efter en massa skumtvättande, piskande och vädrande fick jag nog och frågade när jag var där. "Ta med den sa de!" Jag asade dit åbäket, fick ett presentkort på summan som jag hade köpt madrassen för och gick in och köpte en ny, fast en annan modell då;-)
Japp, service!! =)
Hoppas du har en fin lördag!
Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

jösses...det kallar jag service :)
å missa nu inte.....

BLOGGPARTYT

fortsätter...
redan 60fina bloggar med
VÄLKOMMEN
Håkan

STENLYCKA sa...

Vad härligt när man får fin service!
Önskar dig en fin söndag!
Kram och allt gott till dig!
Raina

LOPPISLIV sa...

Verkligen bra service!! Har också positiva erfarenheter från IKEA :-))
Så fint i ditt kök!!
Kraaaam Paula

Anonym sa...

Vilken bra service! :)
Underbart kök!

Ha en fin dag!
Kram Jenny