måndag 18 mars 2013

Fram med fjädrar och ägg!


 
Hallå på Er!
 
 
Ny vecka och nya tag!
Lite svårt att få in känslan för att det snart är påsk när vädret är; prognos oväder, med mera snö...
 
Ja, så kan det bli när påsken är tidig.
Bara att gilla läget!
 
Har ni börjat med något påskigt hemma då?
Jag har tagit in fjädrar, svarta och vita och lite vita och silverfärgade ägg har minsann allt också smugit sig fram,- och har varit där i mer än en vecka redan, för visst är det ju nu innan det är som roligast och finast?!!
 
Sen får man förstås fylla på med påskens fina fina blommor och gärna underbara doftande kryddor i köket som för övrigt säljs i stora härliga krukor nu... Att bara dra handen över dessa ger ju världens doftsensation...

(Den uppmärksamme kanske ser att den svart/vit randiga mattan är tillbaka här nu efter att ha varit i annat rum ett tag. Ombyte förnöjer!)
 


 
Tack för att ni kikar in!
 
Kram!

6 kommentarer:

Jessica sa...

Ja det går verkligen fort nu dagarna bara rinner iväg. Även här hemma har vi gjort lite påskfint Ha en bra vecka kram Jessica

Mina dagar sa...

Så fina bilder! Gillar kudden!
Älskar Påsken men inte fått fram nått påskigt ännu.

Kram

Designe sa...

Så fint och vilken läcker tavla där bakom riset! Jo, jag skulle kolla om jag fått svar om din färg på trappstegen men så ser jag att min kommentar kom inte in så det är inte konstigt att du inte svarat mig! :) Ville höra om färgen som sagt, vilken färg har du använt?

Kram :)

Ekenäsliv sa...

Åh så himla fint!!! Gillar den randiga mattan skarpt!! Är det den från IKEA??
Supervacker påskpyntning du bjuder på!
Tack för den!
Kram Anna

AnnaHelena sa...

Hihi - såg direkt att mattan var tillbakaflyttad! :-)

KraM // AH

Lilla Majken sa...

Fiiiint!!! Underbar rymd på rummet.

Kram Therese