tisdag 5 mars 2013

Dahlia...

 
 Hej Soliga Tisdag!
 
...och det känns som,
-är det redan tisdag...
som vanligt går dagarna så fort så fort...
Och allt känns så mycket lättare nu när ljuset är här också eller hur?!
 
Tänkte att jag skulle hinna skylta om idag med påskfeeling!
 
Här får ni se bilder på nya härliga dahlia ljusslingan från Watt & Veke.
 
Jag är så glad att jag satte upp en tallrikshylla på denna väggen (kommer från PB Home och jag har haft sådana i butiken).
Den är så lätt att variera med böcker, brickor, ljusslingor... Och fyller dessutom väggen bra.
Jag behöver mer tavlor hemma men har i alla fall bestämt mig för att beställa hem Hagedornhagen till butiken.
 



 
Ljusslingan finns i nätbutiken.
 
En strålande tisdag önskar jag er!
 
(Och tack för att ni tycker,- och för att ni skriver.)
 
 
KRAM
M

9 kommentarer:

Designe sa...

Supersnyggt med dessa tallrikar i din fina tallrikshylla och läckert med slingan! Gillar ditt bord med svart skiva. Jag börjar bli mer och mer sugen på svart faktiskt! :) Vilken jättefest du hade som du visar nedan. Älskar italiensk mat! Ser såå gott ut allting! Tack för tipsen och recepten! Ska absolut prova! Blev lite sugen på den där kycklingen oxå som du visar!
Kram

Anneli sa...

Snyggt med tallrikshyllan och bra som du säger att byta sakerna efter säsong och lust.
Din bänk under hyllan var fin...........

En fin och solig dag till dig,
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej!!! Vad kul jag gillar verkligen
Hagendornhagen, har redan några.De med skalbaggarna ligger mig varmt om hjärtat, tycker de är så vackra men ändå lite läskiga i verkligheten. Jag skulle gärna vilja ha en som heter Goliatus Cacicus. Skulle du få hem en sådan så är jag spekulant. tror även det skulle komma nya skalisar som var lite mer svart/vita som var väldigt vackra. Jag gillar din Blgg, väldigt inspirerande!!!
Mvh Anna

Carina S sa...

Fint med tallrikshylla, har funderat på det ett tag, praktiskt att slänga upp brickor o dyl. på. Ska måla eller tapetsera om väggarna först i köket tror jag.
Vad fint du förvarar ljusen, den idén knycker jag!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Super fin slinga, såna kan man inte få för många sv.

Anna

AnnaHelena sa...

Din hylla är jättefin och jag har själv önskat mig en tallrikshylla länge. Har letat på loppisar, men när man frågar efter tallrikshyllor så svarar de att de sällan kommer in och när de väl gör det säljs de på fem minuter. Men din hylla är alltså inte gammal...? Får jag fråga vilka mått din hylla har? Såg att Ikea hade en när jag var där i söndags, men tyckte att den var lite för liten.
Ljusslingan är också HEEELT underbar, och din idé att hänga den runt hyllan på det sättet är jättefint!

Kramar // AH

STENLYCKA sa...

Godmorgon Vännen!
Vad glad jag blir att du skall beställa hem Hagedornhagen, jag är på väg att köpa ett tryck. Tycker de är så snygga. Jag har tittat lite på nätet men nu väntar jag till du får hem så kan jag beställa av dig.
Härlig tallrikshylla du har, passar så bra i ditt vackra hem!
Kram Och allt gott till dig!
Raina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Mariette.
Underbara bilder från ert hem :)
Hoppas allt är bra med dig och att du inte fått fler otrevliga kommentarer.
Stor kram
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder.Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥