måndag 25 mars 2013

Artprints Hagedornhagen

 
Yes, nu har jag fått hem de underbara artprintsen från danska Hagedornhagen!
 
Det var med stor efterlängtad glädje den lådan öppnades (tänk att väntan är sååå dryg när man längtar!).
 
Någon annan som längtat efter den leveransen var en kund som frågade om hon fick komma en halvtimme innan öppning idag för hon hade läst att jag fått hem dem på instagram och var så sugen på ett par av dem,- och sen skulle hon direkt iväg och rama in dem.
 
 
Nöjd och lycklig kom hon sen in och visade dem på sin väg hem!
 
Glada kunder gör verkligen mig glad!
 
Var ju bara tvungen att ta ett par kort på dem..*haha*...
Så fint så fint!
 
 
Jag har ägnat ett par timmar denna kväll åt att lägga in dem i nätbutiken.
Så nu hittar ni dem också där.
 
 
Kram!

5 kommentarer:

Kalinka sa...

Beautiful insects:)) I love this decoration!
greetings
Kalinka

No34 sa...

Kikar in och önskar Dig en härlig påsk. Njut av Din familj, livet är bara till låns...!
Kram Kate

Anonym sa...

Hejsan, Jag måste bara få berömma din fina hemsida Mariette. För mig är det som en helt ny tidning har kommit ut, din hemsida är faktiskt i klass med Lantliv eller vilken heminredningstidning som helst. Din sida innehåller fina recept, inredning tja man kan säga allt man vill veta... och inte allt för avancerade saker som man inte kan uppnå. Var bara tvungen att få skriva av mig för jag var in och tittade nu på morgonen på vad du lagt ut och det är lika intressant varenda dag. Hoppas att du får en fin Påsk helg/ Mona

vitadrömmarobusigabarn sa...

Tittar in och önskar dig en fin påskvecka!
Kramar Tina!

Tulipa sa...

Å Mona, vilket beröm!

Tusen tusen tack!
Om du visste så glad jag blev!!!

Det gör att jag en dag som denna när jag faktiskt känner mig lite trött får en massa energi under vingarna och så blir man så glad för den där underbara snälla medmänskligheten!

Tusen tusen tack!!!

Önskar dig också en riktigt härlig påsk!

Kram Mariette