torsdag 14 februari 2013

Valentine och instagram


Happy Valentine mina fina bloggläsare!

Idag morse fick barnen en varsin Alla Hjärtans present och sen blir det till att binda fina buketter dagen lång... Man brukar vara lite trött när man kommer hem efter denna dag. Efter kl 16 brukar det vara en kö med herrar, visst är det trevligt att romantiken lever vidare!!!

Laddade ner instagram i förrgår. 
Vet att jag är supersen och långt efter alla andra men man kan inte alltid hinna med och ha allt, men NU finns jag där i alla fall.

Vill ni följa så heter jag tulipablomsterverkstad

Ha en riktigt riktigt härlig rosenröd dag!

KRAM

5 kommentarer:

No34 sa...

Här ligger vi i influensa, så det får bli rosor, champagne och choklad en annan dag!!
Så vackra rosor på fotot!
Önskar Dig en härlig dag, kram Kate

HEMLÄNGTAN sa...

Förstår att du har att göra en sådan här dag :-) Kul!

Kul att du finns på Instagram, då kanske vi ses där :-)

Ha en fortsatt fin dag!
Kram, Jenny

Malin`s Diner sa...

Klart jag ska följa dig där. Har Instagram jag också.

Kram kram

Annas röda stol sa...

Vacker bukett!! Klart jag följer dig på Instagram :) Ha en hjärtlig kväll. Kram Anna

Jenny sa...

Hej Mariette!
Hoppas du haft en härlig Alla Hjärtans Dag trots mycket blombinderi:)
Ljuvlig bukett!

Jag har inte instagram än, har precis börjat använda smartphone så jag är ännu senare;)
Ska såklart följa dig när jag kommit så långt:)

Ha det gott,

Kraam Jenny