lördag 9 februari 2013

Omskyltat!


Hej Fina Bloggläsare!

Idag är det en riktig vinterlördag med snö som faller tyst genom luften...

Mysigt på sitt sätt kan jag tycka...
Det är ju trots allt vinter ännu.

Igår skyltade jag om.
Vackert från House Doctor och även lite från Affari som kom levererat igår.




Upp i fönstret kom också en av mina nymålade möbler, 
- kökssoffan som skymtar.


De här underbara ljuslyktorna på fot har jag lagt in i nätbutiken idag...


En doft av Spring Rain vore ju inte fel?! Doftljusen kom också hem till butiken igår, jättehärlig doft!
Och bara namnet är ju ljuvligt...


Vita vaser från House Doctor som är perfekta till en enkel fin kvist.



Önskar Er en härlig lördag!

KRAM

5 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Åhhh.. så mycket vackert du visar, vågar knappt titta in i din butik på nätet för då vill jag ha allt. Du har så god smak och tar alltid hem så fina saker!
Ha en riktig skön helg, här har vi också snö och kallt, inget annat att vänta i februari!
Kramar Raina

Anneli sa...

Så många fina saker............och stora skyltfönster du har!
Blir lite avis där på dig.

Vi har 2 st.ganska små fönster så då får vi pynta "smått" också.

Ha en fin kväll,
Kram Anneli

Tusenfröjd sa...

Den där vita vasen är ju hur söt som helst!
Ha en fortsatt fin lördag /Liv

Annas röda stol sa...

Så tjusigt!! Finfina saker, så inbjudande. Ha en trevlig kväll. /Anna

mammaxtre sa...

Din butik ser mycket trevlig ut.

Jag tänker att det är den bästa av arbetsmiljöer du har i din lilla butik. Härligt!