fredag 15 februari 2013

Min dag...



GODMORGON mina VÄNNER!

Igår var det mycket kärlek i luften!

Alla Hjärtans Dag är verkligen en rolig dag att jobba då i princip alla som kommer in är glada för att de ska köpa något till någon de tycker om! Och hur kan man vara nere då?!
Nej, det är bara kärlek!

Idag är det min tur att få extra många pussar och kramar för idag fyller jag fyrtio!
Tyckte nästan jag såg lite yngre ut när jag gick upp idag morse...*haha*...

Så idag blir det till att njuta lite extra av dagen.
För jag är inte äldre än att jag älskar att få paket och pussar och grattis och kramar.

Ha en riktigt härlig dag!

KRAM!!!!

34 kommentarer:

Marie sa...

Ett stort stort GRATTIS på 40-årsdagen Mariette, hoppas du får en riktigt fin födelsedag!

Kramar Marie (som blir 40 till hösten)

Dona blogg sa...

Stort, varmt grattis till dig!!!

Måste säga att jag gillar allt du gör, tycker du är så galet bra, helt enkelt. En fantastisk personlighet är du också :)

Njut din dag! Att fylla 40 är faktiskt inte dumt alls... jag vet ;)

Kram!

Annas röda stol sa...

Ett stort grattis på din dag!! Kram Anna

STENLYCKA sa...

Önskar dig den bästa av dagar!
Massor med Grattiskramar till dig underbara bloggvän!
Raina

Natalie Andersson sa...

Hipp hipp hurra för Mariette idag : )
Hoppas din dag bjuder på många roliga överraskningar

Stora grattis kramar från Natalie

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis på födelsedagen!
Önskar dig en fin dag.
Kram Maria

EvaB sa...

Grattis grattis på din Stora dag!
Kram

Kamilla sa...

Hurra hurra på din stora dag!!! Hoppas du blir överröst av kärlek idag❤ Och ett å annat paket såklart💝 Kram

Home2tiny sa...

Ett stort grattis på din dag, hoppas den blir fylld med pärlande dryck, god mat, många paket o mycket kärlek. Många grattiskramisar Tina

Cecilia sa...

Stort grattis på födelsedagen

Runevads Trädgård sa...

Ett stort grattis och njut av din dag!!

Kramar från Camilla

Anonym sa...

Grattis - njut av dagen och låt dig bortskämmas
Kramar Hella

UlricaA sa...

Ha en alldeles underbar födelsedag!!!!! Stora grattiskramen från oss!

Carina S sa...

Stort Grattis på Födelsedagen!

Christina / Synål / Stina sa...

Stort Grattis på Stora dagen. Kram

Anonym sa...

GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!
Hoppas du får en riktigt trevlig dag!!

Malin`s Diner sa...

Grattis på din dag Mariette. Hoppas du blir ordentligt firad. Blommor får du väl inga, de får du ge dig själv.

Kram kram

Anneli sa...

Hipp, hipp, hurra på din födelsedag!

Ha en riktigt fin dag och njut,
Kram Anneli

Norregård sa...

Grattis Vackra Mariette på Din Dag!!!

Vi Vann:))
Kram Malin

Anonym sa...

Hurra!!!

40 and Fab!

Ha en fin helg

Åsa

Allis sa...

STORT GRATTIS på Din dag!

Önskar Dig en helt underbar dag!

Grattis kramar Eva-Lis i Dalarna

Carina sa...

Stort Grattis på din födelsedag!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Gratulerar på din stora dag!!
Att titta in på din blogg är = Glädje
Bästa hälsningar / Marianne

Fröken Grön sa...

Hipp hipp hurra på din 40-årsdag!
Kan säga att det är en toppenålder, så välkommen i klubben!
/Anna-Karin

Lenas trädgård sa...

Grattis! Vilken härlig tid du är i nu! Kommer ihåg min 40-årsdag, det var en väldigt trevlig ålder att fira! hoppas du får måånga flera, fina, årsdagar att fira!
Kramelikram!
lena

Anonym sa...

Gokväll, rara Mariette!

Jag hoppas din dag varit riktigt fin och minnesrik. Grattade dig tidigare idag på din Fb-sida.

Säger Grattis igen till en fin fräsch 40-åring som är mitt i livet!

Passar också på att önska dig en fortsatt fin helg!

Varm go nattiskram
Renate

Källeboda lantliv sa...

Tusen Grattis kramar till dig tjejen ! hoppas din dag var bra ! kram jeanette

Anonym sa...

Hoppas och tror att din dag blev lika fantastisk som du är! Varmt och stort GRATTIS så här dagen efter!

kramar
Ann-Britt

Anonym sa...

Grattis till dej njut av dagen precis som jag njuter när jag läser din blogg. Måste snart göra ett besök. Ulla från Småland

Spirande grönt - sa...

Grattis en dag i efterskott!

Ha en finfin fortsatt helg,
Rebecca

Karin A sa...

Jättegrattis i efterskott på födelsedagen Mariette! :) Inte en dag över 25 ser du ut att vara. Hopppas du hade underbar födelsedag! Kram Karin

Min plats i solen sa...

Stora grattiskramar till dig Mariette! Jag hoppas att du fick en fantastisk dag och blev firad med pompa och stått. :) Och jag kan varmt rekommendera 40 så bara njut. :)

Stor kram
Lotta

Lilla Majken sa...

Ett Stort grattis på födelsedagen, i efterskott. Hoppas du fick en kanonfin dag.

Kram Therese

G:a Affären sa...

Ett stort och varmt Grattis i efterskott! Den åldern kund jag ändå inte tro att du uppnått...!

Varm kram
Cia