måndag 11 februari 2013

En speciell vecka!


Hej på Er!

Ja så var det ny vecka och inte vilken vecka som helst minsann!

Nej, det är ju Alla Hjärtans Dag
 och så är det födelsedag för mig...

Närmare bestämt så fyller jag 40 år i slutet av denna veckan...
Oj oj oj... Tänk varför hinner man aldrig riktigt med i tanken och tiden...

Jag vet inte hur man ska känna sig när man fyller 40, men ingen ålderskris i sikte ännu i alla fall.
Jag känner mig rätt nöjd med det mesta och tycker att mitt liv de senaste åren tagit stora kliv.
Både när det gäller arbete, möjligheter, utveckling och privat.

Vissa perioder i livet har det ju känts som att det inte händer något.
Man står på samma plats men vill mer.

De sista tre åren har det dock tagit en vändning åt ett mycket positivt håll med många nya möjligheter att utvecklas mot det jag vill och hoppas få fortsätta hålla på med förstås.
Och det har ni hjälpt mig med genom att ni faktiskt läser den här bloggen, som sen gett så många ringar på vattnet ...

Tusen tack till Er!





Ha en riktigt bra måndag!

STOR KRAM!

7 kommentarer:

Rut och Signe sa...

STORT GRATTIS I FÖRSKOTT!!!!! Du har ju haft en så härlig utveckling i ditt liv och verkar njuta av allt slit som det innebär att vara egen företagare, jag vet...... Hur som helst önskar jag dig en underbar 40års dag och hoppas du unnar dig något riktigt härligt.

Kram Marie

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina du :)
Jag fyllde 40 i november och som en nära vän sa till mig... det är då livet börjar.. vänta så ska du se :)
Mitt liv är underbart kan jag bara säga :)) det tror jag ditt också är :)
Stor kram till dig!
Jessica

Helena sa...

Grattis till dig denna veckan! Jag fyller 41 it slutet av manaden, och jag masta saga att forra aret har varit det roligaste i mitt liv. Livet lever och allt ar bra!

Annas röda stol sa...

Grattis i förskott!!! Du bjuder alltid på så fina bilder. Kram Anna

anettan sa...

Jag har ett år kvar innan jag nollar men som det känns nu så känns det helt okej. Kram Anette

pillan sa...

Grattis i förskott!
Då tillhör vi samma fina årgång och fast det är några månader kvar så funderar jag lite över hur detta ska firas;)

Ha det så bra!! PIllan

Anonym sa...

Hej, fina Mariette! Grattis i förskott! Nu är du mitt i livet och det är då det börjar sägs det. Unga flickan, jag är gammal och har barnbarnsbarn om än en ung gammelmormor.

Ha det gott!

Varm tisdagskram