tisdag 12 februari 2013

En riktig LOVE vecka!


Goddagens!

En riktig LOVE vecka är ju detta!

Alla hjärtans och födelsedagar och annat...
(Stort stort grattis till min lillebror idag, lillebror är alltid lillebror!)

Och riktigt härliga hälsningar om att fylla fyrtio skrev ni också! 
TACK, vad glad man blir!
 Det verkar som att livet bara blir bättre och bättre!
 Forty and fab tror jag det är!!!


Brukar ni ge bort något på Alla hjärtans dag?
Jag tycker det är en himla mysig dag. 
Att ge något BARA FÖR ATT det alltid är väldigt uppskattat är roligt och gör hjärtanen glada. Stora som små.


Idag ska jag sno ihop lite bullar tänkte jag.
Det är ju som bekant Fettisdag, men jag tror det blir andra bullar... 
Är inte så mycket för grädde.


Ha det riktigt bra!
Och tack för att ni kikar in!

KRAM

4 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jag brukar ge bort en blomma till min mamma o min farmor..
Killarna får också alltid nåt men det är lite olika :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Anna Stenberg sa...

Skulle gärna bo nära dig och köpa med mig en av dina vackra buketter hem!!! Grattis i förskott! Kram Anna

Avslutat konto sa...

Jamen eller hur? Fyrtio är det nya tjugofem! hih...
Vilken trevlig blogg du har! Inspirerande.
Ikea har alltid haft duktiga inredare, där har många stjärnor fötts. Själv har jag de där krokarna, fast jag skruvade lös dem från brädorna och sätter dem rakt på väggen.. och jag har dem också på tvären som handtag på små dörrar. Jättefina.

Ha en fin kväll!
Kram Linnea i Solglänta

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fina smycken..jag hade helt glömt bort att det är alla hjärtans dag..
Kraaam Anette