onsdag 13 februari 2013

Att bli lite kär...


Alltså vissa saker blir man nästan lite kär i...
Som denna vasen från House Doctor...
Så otroligt elegant,
 kritvit
 och med spetsliknande mönster i keramiken...

Hur fin som helst till en enkel gren, en stilig lilja eller en lång ros.

Eller
bara som den 
är.

 Idag har jag massor att stå i.
Varför ska jag alltid skjuta upp allt till sista minuten...
Tidsoptimist kanske?
Jaja, det löser sig, man ska inte planera för mycket här i livet..., det blir mer spännande då kanske??!))



Ljusstake/vas i samma fina kritvita keramik från House Doctor föreställande drivved med fåglar på.
Så vacker den också...







Det nya finns inlagt i nätbutiken.


Ha nu en riktigt mysig dag!

KRAM

9 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Så mycket fint du visar =)
Hoppas du har en fin dag!

ANETTESHUS.COM sa...

Enig ! House Doctor har alltid mye fint!! Denne var nydelig!

Ha en bra dag!
STOR KLEM
anette

Cecilia sa...

Hur lyckas du stå emot? Jag skulle inte kunna låta bli att "låna" hem. //Cecilia

Norregård sa...

Hej Vännen!!
Underbart att fylla 40, jag trivs med att bli 42 till hösten:))

Här har du en tidsoptimist till...men visst blir det liksom lite mer spännande då;))

Kram Malin

Lovisa Wallin sa...

Vilket fint sidebord! Är det som du själv gjort ?:)

Källeboda lantliv sa...

Ä! Jag har inte varit inne på flera dagar ! Grattis till dig ! Att fylla fyrtio .. Hm ! Sån ångest jag hade då ! Snart fyller jag femtio .. Kan det stämma ?? Hoppas du fick en bra dag ! Du energiska vackra kvinna sprudlande av energi åt oss alla .. Kram Jeanette

H A N N A S - F O R M sa...

STORT GRATTIS i efterskott! Nu börjar livet! Så fint du har det!

Varm KRAM
Hanna

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig min goa bloggvän på Alla Hjärtans Dag!
Önskar att din dag blir fylld av kärlek, värme och skratt!
Raina

Tulipa sa...

Hej!

Cecilia, att stå emot alla fina grejer man valt ut med omsorg är inte det lättaste alla gånger...Men jag får ju ändå "umgås" med det i butiken, där man ändå är mer än hemma! Sen får förstås en del komma med hem...

Lovisa, sidebordet är en halva av ett par som jag ärvt efter en gammal släkting. Det har använts som snickarbänk så det har fått sina slag och sågningar, men det gör det ännu charmigare tycker jag. Jag har valt att antikvaxa det.

Tusen tack för söta snälla grattis. Ja imorgon är det dags att fylla fyrtio!

KRAM!