onsdag 21 november 2012

Tisdagens adventspysselgäng!

 
Hej Onsdag!
 
Igår var det som jag skrev ännu en kurs i butiken.
 
Ikväll är det ytterligare ett glatt gäng som kommer för att skapa i blomsterverkstan.
 
Här kommer en bildkavalkad!

 
Tolv pysselglada tjejer gick loss bland pynt, grönt och blommor och blad!
 
 
Jag visar innan det är dags att sätta igång och skapa efter sin egen fantasti...
Sen får man klura på hur man vill sätta ihop det hela.
Buffèn med pynt är populär...
 
 
 
Många glada skratt och mycket koncentration!
 


 
Några av de fina grupperna som skapades...
 

Visst ser det härligt och roligt ut?
 
(Jag har ju en kväll ikväll också att se framemot...)
 
Nu ska jag fixa och dona vidare här!
 
God onsdag!

5 kommentarer:

Elna sa...

Så mysigt det ser ut! Här försöker jag lista ut hur jag ska kattsäkra allting eftersom två av katterna har gröna tassar.

Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härliga bilder från en trivsam kväll!
Kram,
Regina

Källeboda lantliv sa...

Ser underbart roligt ut ! En glad kväll med skratt å mys .. Laddar batterierna ..vilken duktig å engagerad kvinna du är ! En härlig eldsjäl för många .. Önskar man haft din sprudlande energi ... Kram jeanette

Rut och Signe sa...

Vilket gäng duktiga kreatörer. Blev mängder med fina kransar minsann. Härligt!

Ha en skön helg. Marie

Tusenfröjd sa...

Så härligt kreativt det ser ut!
Ha en fin kväll /Liv